Opakowania typu Display, jako część kampanii marketingowej

W dobie rosnącej konkurencji na rynku przedsiębiorcy poszukują coraz to nowych sposobów na wyróżnienie produktów wśród innych. Jednym z takich rozwiązań są opakowania kartonowe typu display. W tym artykule wyjaśnimy dokładnie, czym są tego typu opakowania i jakie mają zastosowanie w działaniach promocyjnych.

Czym są opakowania kartonowe display?

Pudełka typu display to specjalne opakowania wykonane z tektury falistej lub litej, które mają za zadanie wyeksponować produkty w atrakcyjny i efektowny sposób. Charakteryzują się one przede wszystkim wyjątkowym designem oraz możliwością dowolnego kształtowania, co pozwala na dopasowanie ich do konkretnego produktu oraz jego wymagań. Opakowania te są często stosowane w przypadku produktów, które mają być widoczne na półkach sklepowych, takich jak kosmetyki, artykuły spożywcze czy zabawki. Warto również zwrócić uwagę na fakt, że pudełka typu display są wykonane z materiałów przyjaznych dla środowiska – jak tektura czy papier.

Jak wykorzystać opakowania w marketingu?

Opakowania typu display mogą być skutecznym narzędziem w promocji produktów oraz budowaniu świadomości marki. Dzięki atrakcyjnemu designowi oraz wysokiej jakości wykonania  przyciągają uwagę klientów, zwiększając tym samym szanse na zakup danego produktu. Warto zatem zadbać o to, aby opakowanie było estetyczne, kolorowe i zawierało istotne informacje o produkcie. Co więcej, opakowania kartonowe typu display mogą być wykorzystywane jako nośnik reklamy. Na ich powierzchni można umieścić różnego rodzaju grafiki czy hasła reklamowe, które będą widoczne dla potencjalnych klientów. Dzięki temu możliwe jest skierowanie uwagi na konkretne cechy produktu lub promocje, co może wpłynąć na decyzje zakupowe.

opakowania kaszerowane

Czym są tzw. opakowania kaszerowane?

Czym są opakowania kaszerowane? Przełomowa technologia łączenia tektury falistej i litej sprawia, że powstają opakowania, które mają niebywałe właściwości.…
Czytaj więcej
szkic pudelka

Jak dopasować opakowanie do produktu?

Pierwszym krokiem w dobraniu opakowania jest zrozumienie potrzeb naszego produktu. To wiąże się zarówno z jego fizycznymi wymiarami jak…
Czytaj więcej
falista tektura

Tektura falista, a tektura lita. Porównanie materiałów

Tektura falista jest najgrubszym rodzajem materiału papierniczego, może być dwu, trzy lub pięciowarstwowa. Najczęściej używana jest…
Czytaj więcej