Opakowania SRP
Oferujemy opakowania SRP doskonałe do ekspozycji produktów na sklepowych półkach. Nazwa pochodzi od angielskiego Shelf Ready Packaging i w dosłownym tłumaczeniu oznacza ‘opakowania gotowe na półkę’. Nasi specjaliści projektują je, a następnie wytwarzają w taki sposób, aby jak najbardziej ułatwić Ci prace. Wykorzystując pudełka SRP, możliwe jest nie tylko zorganizowanie przestrzeni, ale przede wszystkim wyeksponowanie produktów, które w mniemaniu sprzedawcy są najistotniejsze. To rodzaj zbiorczych opakowań pozwalających na jednoczesne wystawienie większej ilości artykułów – bez potrzeby ich wyjmowania. W efekcie otrzymujesz produkt, który można łatwo przenosić, transportować i ustawiać. Dodatkowo zapewnia prostą i szybką identyfikację, a także przyciąga wzrok klientów.
Jakie są korzyści opakowań SRP?
Przedsiębiorcy decydujący się na wprowadzenie do swojej przestrzeni opakowań typu SRP, mogą liczyć na zdecydowaną poprawę ekspozycji – przede wszystkim ze względy na powiązanie opakowania zbiorczego z jednostkowym. Taka opcja optycznie porządkuje rejon danego produktu, a także zachęca do robienia zakupów. Druga korzyść także związana jest z porządkiem. Kartony SRP ograniczają bowiem występowanie przeterminowanych i uszkodzonych produktów, dzięki czemu masz pewność, że sprzedajesz tylko dobre i przede wszystkim bezpieczne artykuły. Wybierając opakowania kartonowe z nadrukiem poszerzasz rozpoznawalność towaru zarówno na etapie prac transportowych i magazynowych, jak i na poziomie sprzedaży.
Jak maksymalnie wykorzystać potencjał opakowań SRP?
Skup się na każdej stronie kartonu typu SRP – możemy w dowolny sposób pokryć go wybranymi przez Ciebie nadrukami, które podkreślą markę i pozwolą rozszerzyć przekaz na opakowania detaliczne. Zachęcamy także do wykorzystania kartonu znajdującego się wewnątrz pudełka, który w momencie dużego zainteresowania asortymentem stanie się dodatkową przestrzenią reklamową. To doskonały sposób na uzupełnienie tej luki, między wyprzedaniem, a uzupełnieniem opakowania przez pracowników. Kolejnym sposobem na wykorzystanie potencjału opakowania SRP jest odpowiedni wybór jego rozmiaru. Zarówno zbyt małe, jak i zbyt duże pudełko będzie utrudniało klientom dotarcie do produktów. Dbaj o wymienianie kartonów, jeśli ulegną zniszczeniu – podarte czy poplamione opakowanie nie zachęca do wybrania danej rzeczy.